Van buiten naar binnen kijken

Een goed doordachte strategie werkt tot in alles door. Kan een communicatiebureau daar bij helpen? Wij van Intervolvement zijn getraind om organisaties door de bril van de buitenwereld te bekijken. Laat ons u de spreekwoordelijke spiegel voorhouden. Zullen we een keertje klankborden?

Begin bij de essentie

Goede communicatie begint bij een goed vertrekpunt. En soms vormen onze creatieve ideeën weer aanleiding om nog eens goed over dat vertrekpunt na te denken. Of de visie onder woorden te brengen en op zoek te gaan naar de ‘why’ van de organisatie.

Communicatie drijft op inzicht

Met Intervolvement vindt u een communicatiepartner die met strategisch denken vertrouwd is. We schakelen moeiteloos met managementteams en bestuurders in de zoektocht naar een goede visie of een aangescherpte missie. Laat juist een bureau als Intervolvement eens van buiten naar binnen kijken. Dat levert verrassend nieuwe inzichten op.

Een nieuwe lijn uitzetten? Maak het eigen, via ons traject voor strategie en concept:

  • Visie en missie
  • Een nieuwe huisstijl
  • Organisatie-DNA ophalen en vertalen naar centrale gedachte
  • Corporate story
  • Campagne-idee
  • Corporate tekst en boilerplate

Download ons whitepaper over het duurzaamheidsverslag

We delen graag onze kennis van de GRI-richtlijnen. Voor wie serieus werk wil maken van het duurzaamheidsverslag...

Vul uw e-mailadres in en ontvang het whitepaper


Ik blijf graag op de hoogte. Stuur mij jullie nieuwsbrief (6x per jaar)
Na lezing wil ik graag verder praten. Neem contact met mij op.

Vul uw e-mailadres in en ontvang het whitepaper


Ik blijf graag op de hoogte. Stuur mij jullie nieuwsbrief (6x per jaar)
Na lezing wil ik graag verder praten. Neem contact met mij op.