Een persbericht maken is niet iets magisch. Maar bij sommige bedrijven denken managers daar wel eens anders over. Wensdromen lijkt het wel: proberen free publicity te krijgen. Of dat ene nieuwe product een boost te geven. Trap er niet in, communicatiemens! Rocco Mooij laat met deze zes ‘spijkerharde adviezen’ zien waar het wél om draait bij een persbericht. Kern: je schrijft alleen voor de journalist, voor niemand anders. Niet voor je baas, niet voor Marketing, en al helemaal niet voor de juridische afdeling… Leuk om even te lezen!
Deze website maakt gebruik van cookies. Cookies zijn kleine stukjes informatie die je internetbrowser opslaat op jouw computer. Wij gebruiken cookies om statistieken bij te houden.
Noodzakelijke Cookies
Noodzakelijke cookies die nodig zijn voor het functioneren van de website.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.
3rd Party Cookies
Deze website gebruikt Google Analytics om anonieme informatie te verzamelen. Denk daarbij aan het aantal bezoekers van de website en de meest populaire pagina. Met deze cookie helpt u ons om de website beter te maken.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!